\ زلال و پاک که باشی

فرقی نمیکند...

گودال آب کوچکی باشی یا دریای بی کران..زلال و پاک که باشی...

عکس آسمان در توست...

 



نظرات شما عزیزان:

ترلان
ساعت13:10---2 شهريور 1393
یه دختر خوشگل و خوب پیدا کردم
نه فیسبوک داره
نه ویپت نه لاین نه وایبر
هیچی هزاینترنت حالیش نمیشه
فقط یه نوکیا 1100 داره
ولنتاین هم نمیدونه چیه


معاوضه با زمین ، ملک ، ماشین مدل بالا
عجله ندارم زیر قیمت هم نمیدم چون اکازیونه
خخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:پسرشو پیدا کردی من خریدارم..


atefeh
ساعت11:01---31 مرداد 1393
همـــ❤ـیشـه دقــیقآ وقــ❤ـــتی پـُر از حـــرفی
وقتـــی بغـــ❤ـض میکـــُنی
وقتـــی دآغونــــی
وقــ❤ــتی دلــِ❤ت شکــ❤ــستـه
دقیقــــا همیـــن وقـــــتآ
انقــــدر حـ❤ـرف دآری کـ❤ــه فقــط میتون❤ــی بگـ ـی :
"بیخـ❤ــیآل!!
پاسخ:ﺍَﮔـــﻪ ﻣﯿﺒﯿﻨﯽ تَنهام!! ﻧــَـﻪ ﺁﺩﻡ ﺷُﺪﻡ ﻧﻪﺗُﻮﺑـــــﻪ ﮐَﺮﺩﻡ ,ﻧﻪ ﻋــــَﻮَﺽ ﺷُﺪﻡ ... ﻧﻪ ﺳـَـــﺮﻡ ﺷُﻠﻮﻏِــــﻪ ... ﻧﻪ ﺩِﻟﻢ ﺟﺎیي ﮔــــﯿﺮ کـَﺮﺩﻩ ... ﻧﻪ ﺩَﻟﯿﻞ ﺧﺎﺻــــي ﺩﺍٰﺭﻡ ﻓﻘَــﻂ ﺣﻮﺻﻠــﻪ ﻧَﺪﺍﺭﻡ ﺑﻪ ﯾﮑـي ﺍِﺟﺎﺯﻩ ﺑﺪﻡ ﺍﻋﺼﺎﺑﻤــــﻮﺧُﻮﺭﺩ ﮐُﻨــــﻪ ﺑﯿﺎﺩ ﻭ ﮔﻨــــﺪ ﺑﺰﻧﻪ ﻭ ﺑـــﺮﻩ ... ﺣﻮﺻﻠﻪ ﻧﺪٰﺍﺭﻡ ﺑﺎﺯﻡ ﺩٰﺍﺳﺘﺎﻥ ﺑﺸﻪ ﺑﺮﺍﻡ ﺣﻮﺻﻠــــﻪ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺧﺎﻟـي ﺑﻨﺪﯾﺎﺷــــــــﻮﺑﺎﻭﺭ ﮐﻨﻢ ... ﺩﻟﻢ ﻧﻤﯿﺨــــﻮﺍﺩ ﺍﻋﺼﺎﺑﻢ ﺑﺮﯾﺰﻩ ﺑﻬـــــﻢ!


aziztanha
ساعت18:50---30 مرداد 1393
ماهی هرگز با دهان بسته صيد نميشود
رازهایت را فاش نکن,
بعضی ها در آرزوی صید یک اشتباه در انتظارتو نشسته اند
پاسخ:عااااالی بود.ممنونم


نیلوفر
ساعت14:09---28 مرداد 1393
واااای مهتاب گلی مگه شما چن تا وب داری؟....ناپیدا شدی تحویل نمیگیری.......شدی دوست نیمه راه♥♥♥:-(;-):-(
پاسخ:درووووووووود به نیلوفره گلم.بجونه داداش همین یکیه.من کی باشم ک شمارو تحویل نگیرم عزیزم چاکرتم هسم اعتراضت وارد نبود:(
پاسخ:اگ دوباره لطف کردی و اومدی آدرس وبتو واسم بذار عزیزدلم تا مزاحم شم!


گیتی
ساعت9:59---27 مرداد 1393
بروبابا زن توهس ولی نسبتاش بامن خیلی بیشترباتو دلم می خوادبگم
پاسخ:ریش و قیچی دس تو بابا.من تسلیم:(


vahid
ساعت10:00---26 مرداد 1393
خیلی سخته دلت گیر کنه به قلاب ماهیگری که دلش ماهی نمی خواهد وفقط برای تفریح اومده ماهیگری
پاسخ:گفتی مسافری ومن آنقدر ساده ام که سالهاست نماز دلم را شکسته میخوانم.


vahid
ساعت9:58---26 مرداد 1393
وای از روزی که شریک خاطرهایت یک شماره خاموش باشد ویک سیگار روشن
پاسخ:سیگار سیگار زجر رفتنت را میکشم و پاکت پاکت توی تنهایی خیابان پرت میشوم. با نفس های تو من دود می شوم و تو برای خودت دود میکنی! ...


pj
ساعت20:17---24 مرداد 1393
خوشکل نوشتی . مرسی .
پاسخ:فدات


الهه...نمکدون
ساعت23:20---23 مرداد 1393
ای بابا کی حالا به پاکی نگاه میکنه پاک که باشی از همه باید بکشی
پاسخ:ولی وسعت آسمون رو در خودت پدیدار میکنی.این ارزشش بیشتره عزیزدلم


mojtaba
ساعت21:21---23 مرداد 1393
زلالو پاک بودن سخته سخت
پاسخ:هر سختی شدنیه:)


گیتی
ساعت16:07---23 مرداد 1393
نازی نمیادکلاس؟؟؟فزه نمیادبش گفتم
پاسخ:رسیدگی شد
پاسخ:راستی داشی یادم رف بگم باره آخرت باشه تو اجتماع اسم زنمو مخفف میکنیا!ناموسمه بدیت داره!!!!


مهران
ساعت16:01---23 مرداد 1393
سلام اجي مهتاب گلي خوبي؟
يه خاهشي دارم
خاهشا برا يكي از دوستام دعا كن اخه شنبه عمل قلب داره عملش سنگينه دعا كن ايشالا عملش بخوبي انجام بشه و با سلامتي برگرده ممنونتم اجي گلم ايشالا هميشه سلامت باشي
پاسخ:اوخی.چشم داداش جان حتما دعا میکنم حتما...شمام غصه نخور خدا تو مهربونی مثل و مانند نداره دوستت ایشالا ک خوبه خوب میشه:)


مهران
ساعت15:51---23 مرداد 1393
تو که در باور مهتابی عشق ، رنگ دریا داری / فکر امروزت باش ، به کجا می نگری ؟

زندگی ثانیه ایست ، هیچ کس تنها نیست ، ما خدا را داریم
پاسخ:خیلی زیبا بود.مر30 آقامهران


angella
ساعت21:26---22 مرداد 1393
جمله “بی تو میمیرم” را هیچوقت باور نکن …
من بی تو هنوز زنده ام ،
زنده ای که روزی هزار بار آرزوی مرگ دارد!!!!

پاسخ:چه دنیای ساکتی! دیگر صدای قلبها غوغا نمیکند... بی گمان همه شکسته اند.....


saeedsingle
ساعت19:16---22 مرداد 1393
بهع.

پاسخ:بدون شرح


shadmehr
ساعت15:51---22 مرداد 1393
بابا این پستت منو متحول کرد...تو چه کردی بامن؟؟؟؟

پاسخ:إوا دمم گرم!!البته بیشتر دم نویسندش که فک کنم "نیمایوشیجه"


Arezoo
ساعت14:02---22 مرداد 1393
زلال که باشی سنگ های کف رودخانه ات را میبینند و برمیدارند ونشانه میروند درست به سمت خودت این است رسم دنیای امروز ما
پاسخ:بگذار روزگار هرچه خواست پیله کند مقصد تو پروانه شدن است...


Rooze19
ساعت13:24---22 مرداد 1393
کوچک که بودیم چه دلهای بزرگی داشتیم …اکنون که بزرگیم چه دلتنگیم …
کاش همان کودکی بودیم که حرفهایش را ..می توان از نگاهش خواند
اما اکنون اگر فریاد هم بزنیم کسی نمی فهمد …
و دل خوش کرده ایم که سکوت کرده ایم
پاسخ:خَستــــه ام….! امــــا تَحمـُـــل مـی کُنــم… خُــــدایـــا روزِگـــارت با من و احساسم بـَــد تـــا کـــرد…!


Rooze19
ساعت13:23---22 مرداد 1393
دیدم کسی در میزند . در را گشودم سوی او . دیدم غم است در میزند
غم با همه غم بودنش هر شب به من سر میزند
ای دوستان بی وفا از غم بیاموزید وفا
غم با همه غم بودنش هر شب به من سر میزند
پاسخ:کــــــــاش غــم و غصــــه هــــــــم قیــــــمتی داشـــــتــ...! مجـــانی اسـت لعنــــتی! همه می خــــــــورند....!


Rooze19
ساعت13:22---22 مرداد 1393
عالی بود
پاسخ:قربونت♥


Nika
ساعت12:35---22 مرداد 1393
آره واقعا هاا....
پاسخ:موافقم فدات


ali
ساعت11:45---22 مرداد 1393
سلام مهتاب
وبت قشنگه
افتخار تبادل لینک میدی؟؟
پس منتظرتم
به امید دیدار
پاسخ:قربونت داداشم.افتخاریه لینکیدنت الان میام


atefeh
ساعت11:25---22 مرداد 1393
تنهـ ــ ــــــایــــﮯ

را בوستـــــــــ בارمــــ

بــﮯ בعوتـــــــ مــــﮯ آیـــב

بـــﮯ منتــــــ مــــﮯ مانــــב

بـــﮯ خبـــــر نمــﮯ روב....
پاسخ:به تو که فکر می کنم بی اختیار به حماقت خود لبخند می زنم سیاه لشکری بودم در عشق تو و فکر می کردم بازیگر نقش اولم … افسوس…


saeedsingle
ساعت11:08---22 مرداد 1393
نچ من کلا لو رفتم
خصوصیاتم همش داره گفته میشه

پاسخ:بپا داداشی ندزدنت بین گودزیلاها انقد کمیابی!


Negin
ساعت10:52---22 مرداد 1393
زندگی را از دریا یاد بگیر
ارام
پاک
زلال
زیبا
♥♥♥
خیلی قشنگ بود
پاسخ:مال تو ک قشنگ تر بود:)م30


گیتی
ساعت10:26---22 مرداد 1393
من خودم را زندگی میکنم

و برایم مهم نیست چگونه قضاوت می شوم ...

چه انتظاری از مردم داری ؟؟؟

آنها حتی پشت سر خدا هم حرف می زنند...!!!!
پاسخ:بزرگی میگفت:اونطور زندگی کن که خود دوس داری نه اونطور که دیگران میپسندند:)


مهران
ساعت1:52---22 مرداد 1393
دل پاك به علاوه خدا = منهای تمام مشکلات
پاسخ:و چه ساده زندگی زیبا میشه:))ممنون داداش


kamyarsan
ساعت1:26---22 مرداد 1393
سلام
خوبی؟
وبلاگ خوبی داری ٰ بیا تبادل بنر کنیم تا آمارمون بالا بره . تبلیغ نمیکنم سربزن بهم .بنر هم خواستی خودم واست رایگان درست میکنم و داخل سایتم میذارم...
پاسخ:رسیدگی شد


zeynab&AsaL
ساعت20:21---21 مرداد 1393
تو را دارم ای گل جهان با من است

تو تا با منی جان جان با من است

چو می تابد از دور پیشانی ات

کران تا کران آسمان با من است
آپــــــــــــــــــــــــــ ــم♪♪♪
پاسخ:مر30 گلا:))اومدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 21 مرداد 1393برچسب:, | 19:29 | نویسنده : ♠❤♠MAHTAB♠❤♠ |